Eczane Teknisyen Şahin, Dominikteydi...

Eczane Teknisyeni Davut İbrahim Şahin, Dominik macerasını bizimle paylaştı.

Merhaba Ben

Eczane Teknisyeni

Davut İbrahim Şahin

Kısa ve öz şekilde Dominik maceramı anlatmak istiyorum ..

Çekiliş ile yapılan ayakkabı sitesine girdim

Kappa markalı ayakkabı aldım , ilk ayakkabıyı aldığım günden belli hissettim çekilişin bana çıkacağını Türkiye genelinde

751 kişiden Kazanan 15 kişinin arasında  9. Asil talihliydim.

Kazandığımı gördüğümde çok sevindim , çok mutlu oldum.

Hemen araştırmaya koyuldum ne yapmam gerek nasıl yapmam gerek 4 gün uğraştım nasıl giderim?

Hep zaten Survivor izliyordum çok merak ediyordum .

Ve Dominik Maceram başladı

01.05.2022 Pazar günü yola çıktık, bu esnada çok heyecanlıydım

02.05.2022 Pazartesi akşamı dominikteydik 4 yıldızlı otele gittik otel temiz ve hijyene önem veriyorlardı. Önce otelimizde gece boyunca dinlendik.

03.05.2022 salı günü saona adası & catamaran turu, Otelde aldığımız açık büfe kahvaltının ardından Dominik Cumhuriyeti’ne bağlı en güzel adacıklardan birinin keyfini çıkarmak için güne başladık.

Katamaran ile denize açılarak Doğu Milli Parkı içinde yer alan Saona adasını ziyaret ettik, özenle korunmuş egzotik adanın eşsiz doğasının yanı sıra Karayipler’in en güzel denizine sahip olduğunu söyleyebiliriz. Adaya giderken Acun Medya Prodüksiyon yarışmalarının yapıldığı denizdeki parkurlarını uzaktan görme şansımız oldu. Daha sonra;

Punta Cana Gece Turu; Akşam ise Punta Cana’nın renkli gece hayatını keşfetmek için dışarı çıktık. Turistlerin yoğunlukta olduğu bu bölgede tüm gece dansın, müziğin, yerel tatların ve daha fazlasının keyfini çıkarttık. Turumuzun ardından özel aracımızla otelimize döndük.

04.05.2022 Çarşamba Acun Medya Prodüksiyon Canlı Oyunu İzleme ve Yarışma Turu

Sabah otelde alacağımız kahvaltımızla birlikte turumuzun en önemli gününe başladık, Acun Medya Prodüksiyon tarafından düzenlenen yarışma programının çekildiği alanda yaklaşık 1 saat boyunca oyun parkurlarını safari araçları ile gezdik. Daha sonra benzersiz bir macera bizleri bekliyordu. Oyun parkurlarından birinde kura çekerek yapacağımız yarışma ile oldukça eğlenceli bir rekabet yaşadık. Türkiye yarışmacılarının heyecanla yarışacağı anlarda orada bulunmak unutulmaz bir tecrübe oldu. İlk olarak ismimi yazdırdım ve Oyunu kazanarak 4 kişiyi yendim .

Bir Gaziantep’li olarak Dominik Cumhuriyetinde de Birinci oldum

Eğlenceli ve rekabeti fazla olan bir oyuncuydum. Herkes benimle resim çektirdi ve bu durumdan fazlasıyla mutlu oldum.

Çok eğlenceli ve unutulmaz bir günün ardından otelimize dönerek Akşam yemeğimizi aldık.

Opsiyonel Ekstra Tur- Coco Bongo Night Show : Birbirinden iyi dansçıların canlı performanslarını izledik Işık gösterileri ve eğlence dolu anlar ile Punta Cana ‘ da mutlaka deneyimlenmesi gereken bir gece yaşadık.  Coco Bongo; yüksek enerjili bir parti atmosferine ve ünlü filmlerden sahneleri canlandıran 40’tan fazla sanatçıyla dünyaca ünlü bir gösteriye sahipti.

05.05.2022 Perşembe Alışveriş Turu Mundo Autentico hediyelik eşya alışveriş gezisinde burada kendinize veya sevdikleriniz için alışveriş yaptık. Dominik köyünü ziyaret ettik . Yerel yaşamı yakından tanırken kahve ve kakao üretimlerinin yapım aşamalarının yanı sıra dünyaca ünlü Dominik puro ve tütünün serüvenini öğrendik.  Tropik meyvelerin yetiştiği ve meyveler hakkında bilgilendirildik. Ve otelimize döndük.

06.05.2022 Cuma Dominicus

Denizin, beyaz kumların ve palmiye ağaçlarıyla çevrili güzel plajların tadını çıkarmak için güzel bir fırsat yaşadık.

07.05.2022 Cumartesi

DOMINICUS - SANTO DOMINGO ŞEHİR TURU - MADRID

Rehberimiz Ece Hanım sayesinde Dominik Cumhuriyeti’nin başkenti Santo Domingo ziyaretimizle şehri gezdik.

08.05.2022 Pazar Madrid - İstanbul

Turumuz sona ermekteydi

Ve dönüş vaktiydi

İstanbul ‘ dan Gaziantepe geldik.

Kappa Ailesine ve Acun Medya Prodüksiyona Teşekkürler ediyorum.

Anahtar Kelimeler: Eczane Teknisyen Şahin Dominikteydi...